





 |
Místo reklamace Místem reklamace je adresa prodejny, kde bylo zboží
zakoupeno.
Nebude-li zboží na reklamaci doručeno osobně, nese případné náklady na dopravu
kupující, rovněž tak rizika spojená s poškozením zboží při dopravě.
Předpoklady pro uznání reklamace
Záruku prodávající neuzná, jestliže bylo
zboží provozováno nebo zapojeno v rozporu s návodem k obsluze. Kupující rovněž ztrácí
nárok na záruku i v případě, že nebudou dodrženy další podmínky:
- elektrická síť musí vyhovovat platným předpisům
pro připojení elektrospotřebičů a musí být dodrženo napájecí napětí 220V/50Hz
- pracovní prostředí musí být bezprašné, bez
agresivních látek, v teplotním rozmezí a relativní vlhkosti udávané návodem k
obsluze
Záruku rovněž ruší
- změny na dodacím nebo záručním listě
provedené neoprávněně kupujícím nebo třetí osobou
- ztráta potřebných dokladů o koupi nebo
reklamaci
- mechanické poškození zboží
- zásah do zařízení neoprávněnou osobou včetně
instalace CZ Eprom
- poškození zboží živelnou pohromou včetně úderu
blesku do el. sítě
Náležitosti reklamace
Při uplatnění záruky musí kupující spolu s
vadným zbožím v originálním nebo jiném vhodném obalu předložit dodací list spolu
s fakturou nebo vyplněný záruční list, ze kterých je zřejmý původ reklamovaného
zboží a délka poskytované záruky. Tyto doklady musí být předloženy ihned, spolu s
reklamovaným zbožím . Bez těchto dokladů nebude zboží do záruční opravy přijato.
Registrovaní prodejci jsou povinni přiložit krátký popis závady, z kterého bude zřejmé,
že zboží bylo u nich přezkoušeno. Není-li tomu tak, bude identifikace závady
provedena jako placená.
|